czwartek, 10 lipca 2014

Już jej niosą suknię z welonem, czyli najładniejsze filmowe suknie ślubne #3

Dawno temu napisałam dwa posty o moich ulubionych sukienkach filmowych. Jeden był o sukienkach, drugi o sukniach balowych. Teraz przyszła kolej na suknie ślubne. Oczywiście jest to lista do bólu subiektywna i znalazły się na niej suknie, w których bohaterki filmów, bądź seriali wzięły ślub, albo dotrwały jedynie do momentu dojścia do ołtarza (jednej nawet i ta sztuka się nie udała), albo założenie owej sukni wymagała od nich ich praca. Lista liczy jedynie 10 pozycji, dlatego z chęcią dowiem się jakie są Wasze ulubione filmowe/serialowe suknie ślubne.

Na pierwszy ogień idą suknie, w których wydaje mi się, że w obecnych czasach można stanąć na ślubnym kobiercu.

Audrey Hepburn w Funny Face
Suknia ślubna Jo Stockton to bardzo prosta sukienka, której krój nie sprawdzi się na każdej sylwetce, ale na Audrey Hepburn wygląda zjawiskowo.

(source)


Kristen Stewart w The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1
To nie jest dobry film. To jest wręcz zły film, ale jedna rzecz w tym filmie jest dobra, a jest nią suknia ślubna Belli Swan. Suknia zaprojektowana przez Carolinę Herrarę zachwyca prostotą i przepięknie zdobionymi delikatną koronką plecami. Lekki, koronkowy welon nadaje całości uroku, którego na próżno szukać w tym złym filmie.

(source)

Kate Hudson i Anne Hathaway w Bride Wars
Nie jest to film wysokich lotów, chociaż na pewno wyższych niż jego poprzednik, ale tytuł zobowiązywał go do tego, by bohaterki poszły do ołtarza w bajecznych sukniach. Mi osobiście bardziej podoba się suknia, którą ma na sobie postać grana przez Kate Hudson, ale to zapewne tylko i jedynie kwestia gustu, a o nich jak wiadomo się nie dyskutuje.

(source)

Leighton Meester w Gossip Girl
Jeżeli mogłabym posiadać garderobę którejś bohaterki serialu, bez zastanowienia zabrałabym ubrania Blair Waldorf. Niesamowicie podobał mi się styl jaki prezentowała Blair, a szczególnie to jak jej styl zmieniał się wraz z wiekiem. Nie może się więc wydawać dziwne, że na tej liście znalazła się suknia ślubna właśnie tej bohaterki serialowej, a raczej dwie suknie. Wersja pierwsza na ślub z księciem i wersja druga na ślub z tym, który okazał się być lepszy od księcia.



Anne Hathaway w The Princess Diaries 2: Royal Engagement
Pamiętnik księżniczki 2 to jeden z tych filmów, które oglądam w każdą Wielkanoc, bo akurat wtedy zawsze leci w telewizji. Mimo że wiem iż nie jest to film dobry, to jest to zdecydowanie film na tyle sympatyczny, że nie mam serca zmienić kanału i muszę obejrzeć ten film po raz n-ty. Za każdym razem bawię się świetnie i za każdym razem zachwycam się suknią ślubną księżniczki Mii.

(source)

Olivia Wilde w Rush
Niedawno pisałam o Rush i wychwalałam film Rona Howarda pod niebiosa. Dziś muszę jeszcze dodać, że jestem również fanką sukni ślubnej jaką miała na sobie bohaterka grana przez Olivię Wilde. Niby suknia niczym szczególnym się nie wyróżnia, ale mnie ujęło to, jak znowu prostota wygrywa nad przesadnymi ozdobami, falbanami, tiulami i innymi przaśnymi dodatkami. Zdecydowanie jest to suknia z klasą.

(source)

W kolejnych sukniach raczej nikt w realnym świecie nie pójdzie do ślubu. Chociaż, co ja tam wiem. W końcu do odważnych świat należy!


Jennifer Lawrence w The Hunger Games: Catching Fire
Jeżeli żyjesz w Panem, masz na imię Katniss, za parę dni masz stanąć na arenie walcząc po raz drugi o swoje życie w Głodowych Igrzyskach, a w przetrwaniu na arenie mają Ci pomóc sponsorzy, których ujmie Twoja ckliwa historia miłosna, to na ostatniej konferencji prasowej pokaż się w tej sukni projektu Cinny. Sukces murowany ;)



Amy Adams w Enchanted
Jeżeli zaś jesteś księżniczką Disneya wygnaną przez złą macochę z rysunkowej krainy do świata realnego i to w dniu Twojego ślubu, miejmy nadzieję, że będziesz miała na sobie właśnie tę suknię. Żadna studzienka kanalizacyjna nie będzie Ci wrogiem, a jedynie przejściem, a sprzątanie mieszkania nie sprawi problemu.



Clemence Poesy w Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
Jeżeli jesteś czarownicą i niedługo świat jaki znasz może legnąć w gruzach za sprawą sama-wiesz-kogo, ale przed tym chcesz wziąć ślub z Weasleyem, to jest to idealna suknia. Zachwyci wszystkich gości.

(source)

Stana Katic w Castle

Jak to mówią darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Jeżeli więc starzy znajomi robią Ci prezent w postaci takiej sukni, to nie wypada powiedzieć nie. Prawda?

(source)

To by było na tyle z mojej strony ;)

3 komentarze:

  1. Z tego zestawienia najbardziej podoba mi się sukienka Fleur. Od siebie dodaję Tianę z "Księżniczki i Żaby";): http://images5.fanpop.com/image/polls/1023000/1023354_1336487174131_full.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu obejrzeć "Księżniczkę i żabę", bo nadrobiłam i "Zaplątanych" i "Krainę lodu", a to mi jakoś umknęło ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń